درباره فالو و آنفالو در اینستاگرام بیشتر بدانید

محدودیت های فالو و آنفالو در اینستاگرام

طبق آنچه که اینستاگرام اعلام کرده، برای اینکه اکانت های غیرواقعی و فیک در این اپلیکیشن زیاد نباشد، هیچ کس اجازه ندارد که بیش از 7500 پیج را فالو کند. این تعداد ارتباطی با تعداد فالورهای پیج شما ندارد.

طبق بررسی های سایت workmacro اگر اکانت اینستاگرام شما، در چند ماه اخیر ایجاد شده باشد، شما نمی توانید در هر ساعت بیش از 20 اکانت را فالو یا آنفالو کنید. همچنین شما در هر روز بین 100 تا 200 پیج جدید را می توانید فالو کنید. برای اکانت هایی که عمر آنها چند سال هست تعداد فالو در ساعت 50 عدد و در روز حداکثر 300 تا 400 اکانت است.

چه تعداد از افرادی که آنها را فالو کرده ام، فالوبک می کنند؟

تحقیقات نشان داده است که 20 تا 35 درصد افراد شما رو فالوبک می کنند.

تحقیقات سایت وورک ماکرو نشان می دهد که 20 تا 35 درصد افرادی که شما برایشان درخواست فالو (Follow request)  فرستادید شما را فالو خواهند کرد.

چه قدر صبر کنیم تا شخصی را که فالو کرده ایم اگر ما را فالو نکرد ما هم او را آنفالو کنیم؟

طبق تحقیق بالا، بین 4 تا 5 روز طول می کشد تا کاربری که شما درخواست فالو برایش ارسال کرده اید، درخواست شما را قبول کند. بنابراین، اگر شما کمتر از این مدت زمان، آن اکانت را آنفالو کنید، عملا شانس خود را برای فالوبک از دست داده اید.

آیا اگر کسی ما را آنفالو کند اینستاگرام به او پیغام می دهد؟

خیر. همان طور که می دانید در اینستاگرام پیغام هایی که نشان دهد شخص شما را آنفالو کرده وجود ندارد و تنها برای این موارد به شما اطلاع رسانی می شود:

افرادی که شما را فالو کرده اند.

افرادی که شما را لایک کرده اند.

افرادی که برایتان کامنت گذاشته اند.

این نوشته چه قدر مفید بود؟

امتیاز متوسط 3.8 / 5. تعداد آرا 12

اولین نفر باشید که رای می دهید

1 نظرات

نظر خود را بنویسید

XHTML: شما می توانید از این برچسب ها استفاده کنید. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>