نماد اعتماد الکترونیکی بدون ستاره

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که  کسب و کارهای اینترنتی کوچک و نوپایی که نمی توانند تمامی الزامات دریافت نماد اعتماد الکترونیکی مانند مجوزهای قانونی، جواز کسب و … را دریافت کنند می توانند نماد اعتماد الکترونیکی بدون ستاره دریافت کنند. دریافت این اینماد از تاریخ 25 ام تیر 97 امکان پذیر شده است و هدف آن، ساده سازی و تسهیل دریافت نماد برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک می باشد.

برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی بدون ستاره یا ستاره دار می توانید به پنل کاربری نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه کرده و آنجا ثبت نام کنید. البته به یاد داشته باشید که الزامات زیر باید توسط کسب و کار شما ارائه و در پنل کاربری تایید شود:

هویت مالك کسب و کار

سن مالک

مكان فيزيكي

تلفن مالك کسب و کار

صلاحيت مالك کسب و کار

قانونمندي كسب و كار و مدل كاري

قانوني بودن تبليغات

استفاده از زبان فارسی درفضای کسب وکار

درج قیمت کالا/خدمت و اعلام سایر هزینه های اضافه از قبیل پست کالا، بسته بندی و …

نماد اعتماد الکترونیکی و شبکه های اجتماعی

همان طور که می دانید در حال حاضر نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز نیز داده می شودد. بنابراین کسانی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز فعالیت دارند نیز می توانند از نماد اعتماد الکترونیکی بدون ستاره استفاده کنند. حتی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود، از قسمت افزودن شناسه اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نمایند.

این نوشته چه قدر مفید بود؟

امتیاز متوسط 0 / 5. تعداد آرا 0

اولین نفر باشید که رای می دهید

0 نظرات

نظر خود را بنویسید

XHTML: شما می توانید از این برچسب ها استفاده کنید. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>