ابعاد تصویری که در اینستاگرام آپلود می کنم چه قدر باید باشد؟

وقتی تصویری رو در اینستاگرام آپلود می کنید، بدون توجه به اینکه از نسخه اندروید یا  ios این اپلیکیشن استفاده می کنید، سعی کنید که در بهترین رزولوشن ممکن آپلود کنید. البته طول تصویر باید حداکثر 1080 پیکسل باشد.

وقتی تصویری را آپلود می کنید که طول آن بین 320 و 1080 پیکسل هست، اینستاگرام آن تصویر را در رزولوشن اصلی خودش، نگه می دارد البته به شرطی که نسبت ابعاد تصویر 1.91:1 و  4:5 باشد. بزرگترین تصویر با این میزان aspect ratio، دارای ارتفاع بین  566  و  1350پیکسل و طول 1080 پیکسل می باشد.  اما اگر نسبت ابعاد تصویر شما، در اندازه گفته شده نباشد، این تصویر بریده می شود تا نسبت ابعاد مورد نظر را تامین کند.

اگر تصویری که در اینستاگرام آپلود می کنید، طولی کمتر از 320 پیکسل داشته باشد، اینستاگرام آن را بزرگ کرده و به 320 پیکسل می رساند. اگر هم رزولوشن تصویر از میزان اعلام شده بیشتر باشد، اینستاگرام آن را به طول 1080 پیکسل کوچک می کند.

اگر می خواهید مطمئن باشید که تصویر مناسبی را در اینستاگرام آپلود کرده اید به یاد داشته باشید:

از آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید.

تصویری را آپلود کنید که طول آن حداکثر 1080 پیکسل و نسبت ابعاد آن 1.91:1  و 4:5 است.

این نوشته چه قدر مفید بود؟

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد آرا 1

اولین نفر باشید که رای می دهید

0 نظرات

نظر خود را بنویسید

XHTML: شما می توانید از این برچسب ها استفاده کنید. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>